Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 13 mars 2012

TWO BECAME ONE








Foto Sofi Sykfont för Expressens "Leva & Bo"

Kristian och Johanna hittade två slitna lägenheter i Norrköping, som de slog ihop till en och renoverade. Idag är bostaden en etagelägenhet på 106 kvadratmeter. Den sköna blandningen mellan gammalt och nytt gör att lägenheten får en personlig touch. Precis så som jag gillar det!

Ha en fin dag i det underbara vårvädret. Själv ska jag och mina nya solbriller ta en kaffe i solen.


//Christian and Johanna found two apartments in Norrkoping that they turned into one. The apartment is now 106 square meters and the beautiful mixture of old and new makes it personal.
Just the way I like it!

Have a nice day in the wonderful weather. I and my new sunglasses should have a coffee in the sun.//

3 kommentarer:

  1. Snygg lägenhet. Idag blev det emfika i bersån tillsammans med kära kollegor. Där står 3 st Magnoliabuskar som bara väntar på att få slå ut. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. For en flott leilighet, og for en fin blogg. Her vil jeg følge med.

      Radera
  2. Hej! Har du en kontakt adress? Hittar den inte...kan du tänka dig att kontakta mig? info@annamard.se

    Varma hälsningar
    Anna Mård :-)

    SvaraRadera