Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 27 december 2011

I`M BACK...



Bilder via Elle

De lata dagarna är över. Jag har laddat batterierna. Massor av ny energi. Jobbet väntar...och bloggen såklart! Hoppas ni haft det bra i jul!?

Lazy days are over. I have charged batteries. Lots of new energy. My work is waiting for me...and my blog of course. Hope you had a merry Christmas!?


3 kommentarer:

  1. Vad skönt med ny energi! Hoppas du haft en härlig jul och får ett gott nytt år! /Hanna

    SvaraRadera
  2. Härligt med ny energi och härligt att du är tillbaka. Här är alltid sköna inlägg att vila ögonen på.
    Anita

    SvaraRadera
  3. I like this a lot. Thank you for sharing. I'm always looking for upcycles like this. In the end, you don't know it was a shipping pallet to begin with!
    Mumbai Indians Squad Captain Name
    Watch Cricket Stream on Cricbuzz IPL Matches
    Kolkata Knight Riders Logo Jersey Images

    SvaraRadera